09.11.2022

PretorLink – nowy system sprzedaży B2B

PretorLink to innowacyjna platforma dla Klientów B2B. System PretorLink powstał we współpracy z naszym wieloletnim partnerem, firmą ALSO POLSKA. Jesteśmy jedynym w Polsce użytkownikiem tego systemu. Tworząc PretorLink zwróciliśmy szczególną uwagę na niezawodność, intuicyjność i łatwość obsługi. Cieszymy się mogąc powiedzieć, że wykorzystując PretorLink w codziennej działalności, zauważamy jego ciągły rozwój i stale dążymy do tego, aby go udoskonalać.

PretorLink

PretorLink to innowacyjna platforma dla Klientów B2B. System oferuje nie tylko innowacyjne możliwości i coraz to nowsze moduły, które w jeszcze większym stopniu usprawniają procesy zakupów produktów z branży IT, ale także dedykowane wyłącznie swoim użytkownikom wyjątkowe promocje.

Zalety korzystania z systemu:

  • Dostęp do bogatej i konkurencyjnej oferty produktów IT, ich parametrów, zdjęć, a także szczegółowych opisów
  • Dokładne i zawsze aktualne informacje o cenach i dostępności 24 godziny na dobę
  • Uproszczony do minimum proces zamówień, które obsługujemy w pełni elektronicznie
  • Możliwość kontroli i śledzenia stanu realizowanych zamówień
  • Odroczony termin płatności, a także różne formy płatności
  • Redukcja czasu i kosztów
  • Dostęp do nowoczesnego systemu B2B
  • Dedykowany Opiekun Klienta, który zawsze chętnie pomoże w wyborze najlepszego rozwiązania dla Państwa firmy
  • Bezpłatna dostawa towarów pod dowolny wskazany adres na terenie całego kraju
Tworząc nowy system przede wszystkim chcieliśmy, żeby był on niezawodny, intuicyjny i prosty w obsłudze. Jesteśmy pierwszym i jedynym operatorem tego systemu, który powstał we współpracy z naszym wieloletnim partnerem, firmą ALSO POLSKA.

Przebieg zamówienia

Przed złożeniem zamówienia na stronie systemu mogą Państwo zwrócić się do swojego Opiekuna Klienta o pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania lub dokonując samodzielnego wyboru złożyć zamówienie. Po akceptacji zamówienie kierujemy bezpośrednio do centrum logistycznego dystrybutora, gdzie następuje jego realizacja. Produkty są pakowane i przy pomocy firm spedycyjnych kierowane bezpośrednio do Państwa firmy.

Następnie wysyłamy do Państwa informację o stanie realizacji zamówienia, a w dniu dostawy wystawiamy fakturę, która trafia do Państwa wraz z kopią złożonego zamówienia.

Taka organizacja powoduje, że PretorLink to kompleksowa obsługa Państwa firmy: wsparcie sprzedaży, logistyka oraz inne usługi dodatkowe, które oferujemy.

To wszystko oferujemy w ramach jednego rozwiązania. – Innowacyjnej platformy dla Klientów B2B – PretorLink

Z największą przyjemnością przedstawiamy Państwu nasz nowy system sprzedaży B2B – PretorLink.

PretorLink to system, który powstał we współpracy z naszym wieloletnim partnerem, firmą ALSO POLSKA, a firma Pretor jest pierwszym w Polsce użytkownikiem tego systemu. Tworząc PretorLink zwróciliśmy szczególną uwagę na niezawodność, intuicyjność i łatwość obsługi. Wykorzystując PretorLink w codziennej działalności, zauważamy jego ciągły rozwój i stale dążymy do tego, aby go udoskonalać.

 

Opis systemu

Idea

PretorLink to rozwiązanie mające na celu usprawnienie i ułatwienie zakupów produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta. Jego najważniejszym elementem jest internetowy system sprzedaży, a integralną częścią jest obsługa logistyczna realizowanych przez PretorLink zamówień.

Opiekun Klienta

Ułatwienie zakupu produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta

Dostęp

Dostęp do systemu PretorLink można uzyskać poprzez zgłoszenie do jednego z Opiekunów Klienta w naszej firmie.

Zaloguj się do PretorLink

Zarejestruj się w PretorLink