Czym jest PretorLink?
PretorLink to innowacyjne rozwiązanie mające na celu usprawnienie i ułatwienie zakupów produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta. Jego najważniejszym elementem jest internetowy system sprzedaży, a integralną częścią jest obsługa logistyczna realizowanych przez PretorLink zamówień. Tworząc nowy system przede wszystkim chcieliśmy, żeby był on niezawodny, intuicyjny i prosty w obsłudze. Pretor jest pierwszym w Polsce użytkownikiem tego systemu, który powstał we współpracy z naszym wieloletnim partnerem, firmą ALSO POLSKA.
Opis systemu
Idea
PretorLink to rozwiązanie mające na celu usprawnienie i ułatwienie zakupów produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta. Jego najważniejszym elementem jest internetowy system sprzedaży, a integralną częścią jest obsługa logistyczna realizowanych przez PretorLink zamówień.
Opiekun Klienta
Ułatwienie zakupu produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta
Dostęp
Dostęp do systemu PretorLink można uzyskać poprzez zgłoszenie do jednego z Opiekunów Klienta w naszej firmie.
Przebieg zamówienia
W modelowym wdrożeniu PretorLinka Klient przed złożeniem zamówienia na stronie systemu może zwrócić się do swojego Opiekuna Klienta o pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania lub dokonując samodzielnie wyboru złożyć zamówienie, które po akceptacji powędruje poprzez Pretor Sp. z o.o. bezpośrednio do centrum logistycznego dystrybutora. Tam następuje realizacja zamówienia: produkty są pakowane i przy pomocy firm spedycyjnych kierowane bezpośrednio do Państwa firmy.
W ślad za tym do Państwa wysyłana jest informacja o realizacji zamówienia. Nasza firma w dniu dostawy wystawia fakturę, która w formie elektronicznej lub papierowej trafia do Państwa wraz z kopią złożonego zamówienia. W systemie PretorLink pod złożonym zamówieniem pojawia się numer wystawionej faktury VAT. Taka organizacja powoduje, że PretorLink to kompleksowa obsługa Państwa firmy: wsparcie sprzedaży i logistyka oraz inne usługi dodatkowe oferowane przez naszą firmę. Wszystko w ramach jednego rozwiązania.
Szybkość i wygoda
W większości przypadków zamówiony przez Państwa towar następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia trafia do Państwa firmy. Wysyłki towaru realizowane są przy pomocy największych w kraju firm spedycyjnych, a kurierzy w razie potrzeby są w stanie dostarczyć zamówiony produkt bezpośrednio „na biurko” zamawiającego.
Korzyści
Natychmiastowy dostęp do bogatej oferty produktów IT, ich parametrów, zdjęć i opisów.
Dokładne i zawsze aktualne informacje o cenach i dostępności 24 godziny na dobę
Uproszczenie procesu zamawiania
Pełna elektroniczna obsługa zamówień
Kontrola i śledzenie stanu realizowanych zamówień
Odroczenie terminu płatności
Redukcja czasu i kosztów
Dostęp do nowoczesnego systemu B2B
Dedykowany Opiekun Klienta
Bezpłatna dostawa towarów pod dowolny wskazany adres na terenie całego kraju*